19 FEBRUARI


dagens låt: ingen låt idag , nej..
dagens frisyr: slarvig toffs.
dagens smink: inget..
dagens klädsel: jeans , tröja , underkläader , jacka osv.
dagens roliga händelse: ingen rolig händelse.. :/
dagens planer: kolla på top model..& sova
dagens vill ha:  nya fresh kläder & money !
dagens saknad:  min friskhet !
dagens drog: datan ..
dagens tråkigaste: att vara sjuk..:/
dagens finaste: mitt nya linne (A)
dagens måste: top model & sova (ovan)
dagens dricka: coca cola, denna gången va det ingen light..
dagens köp:  mitt urfina linne..<3 som jag kommer sova med ,hha skoja..
dagens mat: cornflakes, kycklingsallad  & makaroner + sallad, yes i'm a salladsmännsika..
dagens kärlek: min bror :)
dagens mående: sådär , bättre än igår , förklyd..
dagens kommentar: ingen :/ kommentera mera..
dagens överrasking: kan vi inte ta gårdagens?  jag tar det,haha, måste berätta jag blev överraskad när jag såg att två människor satt på wiesles cykelställ och solade ahah med kläder på.. bara solen kommer upp lite så tar svenskarna av sig kläderna/ eller går ut och solar.. ahha värme betyder faktiskt  + 35 för mig , inte  + 8?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0