21 MARS

1. 2.  3.  4.

1. I förr igår , va jag nere i stan med morfar &  mormor & han köpte detta linne till mig , som jag ville ha riktigt fint.. från   H&M 

2.  Köptes igår bär jag var nere i stan med lisa , köpte en röd -orange klänning & en bikini , båda är från GINA TRICOT, ska även berätta lite om vad vi gjorde.. gick först hem till henne. Efter det gick vi ner till stan , medans lisa ville ta bussen..men jag ville gå så vi gick rundor i stan & hade skit kul.  Hon e den ända som inte "tröttnat" på mig, haha inte så utan jag kan gå in i  affärer hundra gånger haha hon sa inget förutom när vi skulle in till gina , men det var mycket folk.. 

3/4. Idag  vakande jag tidigt , delade ut med min morfar och senare var jag på väla med min mamma & morfar. Mamma handlade till mig idag <3 tack.. som ni ser en underbar sko från
dinsko , som även finns i vitt & typ brun.. men svart passar till allt.. & Sen lite godis från TH & en frida tidning från MAXI. När vi gick dit för att handla , och när vi kom hem så var mina kusiner här och vi käkade pizza och nu ska vi typ sjunga wii elLER ngt..puss

Imorgon ska jag till flygplatsen min mormor & morfar ska åka till grekland igen.. får se dom om 3 månader..;/
& malak du ska få en TH POSTER som jag fick med mig i min frida..;)

Kommentarer
Postat av: Malak

OH SKA JAG ! omg så snäll !!

2008-03-21 @ 22:37:44
Postat av: Malak

omg vart köpte du skorna ifrån!?!? såna vill jag cokså ha :)

2008-03-21 @ 22:39:15
Postat av: e

från din sko.. det står ju :P

2008-03-22 @ 10:12:36
Postat av: amanda

Dom där linnena är asfina! Funderade själv på att köpa ett men det blev inte så..

2008-03-24 @ 19:33:10
URL: http://sundancekidd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0