22 MARS

hejsan, idag har jag gjort lite olika saker, först vaknade jag & typ fixade mig sen vid 1 hade vi ha en adjömiddag. Eftersom min mormor och morfar skulle åka( redan åkt) :(.. vi åt hade extremt trevligt..god mat osv.. sen vid 5  åkte vi till köpenhamn för att ja lämna av dom vid flygplatsen..jag blir så ledsen när dom ska åka.. eftersom jag  e så van att dom ska vara här , vatt här i 3 månader, alltid när man kom hem var dom hemma städade och lagade mat.. så nu får jag vänta 3 månader till.. men vi tog bilen dit och satt där en stund och pratade & sen sa vi hejdå!.. gud jag ville bara följa med..i miss them ;/  men nyss så va  min gullegris här anna, & min gudmor & gudfar..så dom stack nyss och nu känns det tråkigt , ska kolla på  film senare  kissees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0