23 MARS

image59hejsan , nu e jag hemma ;) ska berätta om min dag , vaknade kollade klart på step up 2  (den var bra , till slut , fast ändån inte haha)& åt spagetti.Sen åkte jag & mamma till väla , (vi hade inget att göra) haha nej men hon skulle köpa ett påskägg . & pappa  körde lillebror till munka,/ängelholm , till kusinerna, . När vi var på väla  handlade jag en nykommen mascara från NIVEA..älskar det märket ! så efter det så var kl. 5  , då körde vi till DR, till mina andra kusiner. & va där jätte länge fick en påskpåse...& ett fint nagellack & godis, tack <3 , & nu e jag hemma har ont i huvet , vätskebrist? jag tror det , har druckit 2 små glas & 1 sort glas vatten, det börjar gå över nu..ska nog ner nu och kolla på film ..

my eyes are full of tears , but i can't help it. I'm trying..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0