29 MARS


image86

hej igen ! Nu e jag nyduschad & ska börja klä på mig & locka håret ,:) och kanske om en timme ska vu ut och äta . Glömde berätta att jag såg denna underbara film igår , inte min typ av film men den var skit spännande. Al Pacino  spelar "huvudrollen" i denna filmen ,  som DR. Gramm & har undervisningar & så , bor väldigt flott i Seattle. Han var med på olika mordutredningar där en psykisk man bryter sig in i någons hus & hänger upp den från benet och & skär dom,  riktigt läskigt ! & sen hittar dom denna mannen och sätter in honom i fängelset , Mmer går det inte att förklara det e jätt komplicerat ! Men till slut någon som hotar honom och ringer honom stup i kvart om att han kommer dö om 88 minuter.. men jag rekomenderar denna filmen till alla som gillar spännande filmer.  Någon som sett denna film ? Vad tycker ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0