9 MARS

Hejsan ! Som ni ser har jag öppnat bloggen igen och ska se om det funkar nu utan några taskiga kommentarer. annars stänger jag den igen .Och då kommer man bara in med användarnamn/lösen..
Idag:  idag har jag inte planerar ngt speciellt,  ska nog vara hemma och softa annars går jag ut med ngn som vill ut ni vet säg till bara..
igår : igår var mina kusiner på besök ..vid 6 tiden , hela släkten kollade på melodifestivalen .. nu när det börjar bli lite mer seriöst , vem som ska gå till  eurovison.. annars tycker jag det e ett dåligt program.
Va även i
löddeköping men min mamma gudmor/far och lilla ANNA som sprang runt hela tiden..ahha.. hittade ett jätte fint halsband en kotte..finfint & sen ett par skor & öronhänge som jag aldrig köpte , för att ja skorna har min kusin lagt undan till mig redan så det e bättre jag tar dom..& öronhängena finns på glitter..  xxxx


                       
                                                   Vem bär den bäst ?      
                                   fr. vänster Scarlet Johnson eller Gwyneth Paltrow ?
                                    Jag tycker Gwyneth .. vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: andrea

scarlett bär den bäst :)

2008-03-11 @ 13:32:39
URL: http://andreaclausen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0