AA


image85

hejsan , idag vaknade jag vid 11 & frullebulle , & min pappa & lillebror är i  Köpenhamn . Eftersom min bror ska tävla i fäktning , han kom 3:a förragången & nu hoppas jag det han kommer 1:A :). Nu e jag & mamma bara hemma & städar lite jag ska in & duscha sen ska vi ut  & äta thaimat & efter det på kvällen kommer det gäster och vi ska äta snacks /ostbricka, grönskaer & dipp , riktigt mysigt !  Just det , JAG BESTÄLLDE EN AA klänning från nelly.se , i svart ! Klänningen kommer vara en av mina presenter av mamma & pappa , gladis för er som vill beställa beställ NU dom har  20 -25 %  på allt från AA(gälle tom imorgon 30 mars) , så klänningen kostar nu , : 259  innan ca : 329 :- plus fraktavgift 39 :- får man det för 298 kr om du betalar med  KORT /VISA, det kommer ta 1-3 dagar för en som köpt med  KORT annars tar det 2-5 dagar. Betalar du annorlunda blir det lite dyrare. Läs mer på hemsidan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0