DAGENS...

dagens låt: Maddona & Justin - 4 minutes , love <3
dagens frisyr: plattat med diadem..
dagens smink:nothing
dagens klädsel: grå tunika , & jeans + underkläder
dagens roliga händelse: inget roligt..:/
dagens planer: äta, sen stanna hemma & senare mot kvällen till min gudmor..(KANSKE)
dagens vill ha: nya jeans..& mer pengar..
dagens saknad: hahaha
dagens drog: datan & tv:n
dagens tråkigaste: att vara hemma & softa
dagens finaste: mitt hår (A)
dagens måste: göra någonting,,
dagens dricka: milk & water
dagens köp: inget köp..:D
dagens mat: inte ätit mat änn.
dagens kärlek: ingen..
dagens mående: sådär, min hals dödar mig , har ont när jag sväljer..:/:/& förkyld
dagens kommentar: ingen ännu..
dagens överrasking: att det var sol ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0