EN DAG NÄR JAG BLIR STOR

image63

Ja, en dag när jag blir stor..hahah ! men ska berätta om min dag var på  väla IGEN!. Jag vet vad ni tänker.. hon e sjuk , men denna gången gick vi dit eftersom att vi skulle göra en 3D motionell bild på min farfar ,utanför  vid panduro finns den där, mitt i allt, jätte coolt, så vi ska göra en sån eftersom det ser så verkligt ut & vi vill ju kunna titta på den och känna att han lever.. Jag träffade zina också satt och snackade lite ..& sen träffade jag andra folkisar. Men nu ska jag käka vegetarisk lasagne , eftersom pappa inte äter kött , nu när farfar e död. Jag ska åsså inte äta ngt kött tills den 13 april då det har gått 40 dagar, men jag kan inte bära svarta kläder nu , mamma sa att det inte behövdes. ,men nu ska jag äta. ses..

Kommentarer
Postat av: diana

ha en trevlig dag ;)

2008-03-24 @ 18:58:20
URL: http://malkysoltani.blogg.se
Postat av: Momsiii

ah synd, beklagar sorgen ;(
ha de fint :***

2008-03-24 @ 20:51:50
Postat av: e

tack;.

2008-03-24 @ 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0