FARFAR

hejsan , stack till väla med mamma för att hämta 3D bilden på min farfar :/ den blev jätte fin och liknar på pricken..fyfan det som har hänt e hemskt..Jag kan inte fatta att den 17 MARS hade dom/han varit här..helt offattbart. Här kommer en 3d kuben , den ser verkligare ut i verkligheten :

               

& under står det med latinska bostaver fast på grekiska , du kommer alltid att finnas i våran hjärtan.
Min farfar  hette samma sak som min bror , Jordanis Papadopoulos , han dog av hjärtipropp han ahr haft två proppar  innan fast han klarade sig men som man brukar säga när det kommer till den 3:dje dör man( samma sak hände med hans pappa & bror), den 5 mars satt du och farmor ute och hade ätit & drack kaffe, helt plötsligt skulle du resa dig men min farmor sa nej rest inte dig , han reste sig gick två steg sen kolappsade, & till slut dog blev bara 73 år gammal, men vet ni vad det hemskaste var , samma dag skulle dom gå och boka in flygbiljetter till sverige men det blev inte så, Farfar dog runt 4 tiden grekisk tid , kl 3 i sverige , när dom ringde kunde jag inte fatta det, ( orkar inte berätta det igen alldeless för jobbigt) ..Farfar bodde i sverige i 30 år & kunde prata den underbaraste svenskan , & du hade en underbar skånsk dialekt , tro det eller ej.. & ditt "baby hår" som jag brukade röra som du hade på ditt huvud och vi skrattade. Men aldrig skulle jag tro att du skulle dö så här snabbt , gud skulle kunna låta dig göra din sista resa & se dina barn & barnbarn.. Jag älskar dig så mycket så att varje gång jag tänker på dig så gråter jag..




Kommentarer
Postat av: Cairo

beklagar sorgen :(.

2008-03-29 @ 01:08:17
URL: http://cairo.blogg.se
Postat av: sammar

awhhh effi:/ såg inte detta inlägg fören nuu:(
så fint skrivet de var till din farfar.Han är säker jätte stålt att du är hans barnbarn :) Men glöm ej att han har de bra där uppe och att han alltid kommer finnas i
era hjärtan.
Det är skit jobbigt att
förlora en som sått nära!! jag har själv varit med om de och det är INTE kul.!!
Men när du bara någon dag senare känner för att prata så vet du att jag finns du kan altid ringa mig de kvitar när du ringer!! du kan ringa mig vid 6 på morgonen eller 12 på natten.
Jag komemr alltid svara
love you friend

2008-04-08 @ 19:59:17
URL: http://sammarelachkar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0