HAIR & SHOPPING

                

       före                                    efter


                       

                          bild på mig

                        

                       dagens shopping


hejsan, alltväl ? Nu e jag klar & skit nöjd! Det skulle inte kunna bli bättre, trivs jätte mycket! Som ni ser i "före" bilden va ju mitt hår mörkare , med alla lampor ser det ju ljusare ut.. & på " efter"  bilden  e mitt hår mörkare än på bilden , alla lampor & så..haha & dagens shopping .. ha en trevligt KVÄLL.!

Kommentarer
Postat av: Miiiiikaela!! // du vet vem jag är ?

färgade du hååååret ?
det är verkligen snyggt *brett leende*

2008-03-26 @ 23:31:30
URL: http://www.mikaelahamze.blogg.se
Postat av: jag

nej, tonade :) tack

2008-03-27 @ 00:37:25
Postat av: Momsiii

Fint, fint, fint ;)

2008-03-28 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0