-NO LIFE - NO LIFE - NO LIFE -

hejsan :) idag var det skola, hade lite tråkiga lektioner men det gick good. (igår) Fick även tillbaka  mina svenska/engelska uppsatster -  svenska - brev och nyhetsartikel fick VG på båda :) sen engelska extra uppsatsen fick jag VG+ snacka om glad? , aldrig frått så bra på mina engelska skrivuppgifter , suger :) Men yesyes. inget ska vara hemma och plugga inget liv, har märkt det. Har verkligen inget liv på riktigt kommer hem pluggar & tittar på tv.  Innan stack jag typ ut med vänner mycket oftare och (stan som jag love). Ska dit imorgon med sabina typ sjukt länge sen jag gick ut med henne. Men har nyss pluggat på historia provet som jag ska ha för att höja mig. Kommer ihåg allt typ haha, men läste typ 6 sidor + svarade på dem analysera & fundera /frågorna. Så det känns okej. Ska ta en paus nu för att ja ta det lungt sen ska jag typ ta och läsa igenom svenska recenssionen som blev klar igår sen läsa på lite på Samhälle- ekonomi provet nästa vecka, lite begrepp och ord idag sen mer text imorgon. Om jag har tid blir det matte , ser ni att jag inte har något liv? Längtar till jullovet då jag får tillbaka mitt liv. Kiss +  snön har smält hihi glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0