BRITNEY SPEARS

She's the only one..
Yes Britney Spears släpper sin skiva nu på tisdag ( 2 december som även är hennes födelsedag)
Denna skivan är riktigt bra faktiskt och det glädjer mig att hon är tillbaka.! Hon får mig
att tänka på gamla minnen för ca 6 år sen då jag älskade henne och det gör jag fortfarande
hon var liksom IT ! Så var det för mig och är fortfarande,
Ingen kan slå Brintey i det hon gör inom hennes genre. She's the queen of POP. That's it!

 

                               En litet titt ur musikvideon till Circus                                      



                                               Birtney Spears - CIRCUS



                                      She's a beauty ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0