DAGENS TIPS : DEMI LOVATOS NYA SKIVA

Hej :) Ätit kollat på IDOL.. så fint framträdande Kevin och hon blonda kommer inte på namnet:P
Nu lyssnar på Demi Lovato som jag snackat om innan med :) Så jag vill tipsa er om hennes
nya album "Don't Forget", faktiskt rätt så bra låtar men bara en som fastnat och det är:
Demi Lovato ft Jonas Brothers -  on the line nu tror ni jag gillar den bara för att det är Jonas Brothers
nej så är det inte utan att jag tyckte det blev en fin FEAT, faktiskt. så tror mig + texten.
Fyfan vad bra den är så fin låt,  Jag gillar mest när hon sjunger pop än pop/rock.
Men det är upp till var och en och varför de gjort en låt tillsammans
är eftersom Jonas Brothers har hjälp Demi med denna skivan, musik och låtar är alltså
båda som gjort. Men denna låten var bäst av alla och Get Back också. Så ville tipsa er om
hennes skiva och hoppas att ni gillar skivan och ja alla låtarna. Och som jag sagt
tidigare jag verkligen avgudar Demis röst brukar alltid rysa. men lite svårt att rysa till dessa låtar.
NÄSTA: prison break två delar och imorgon ladda ner skivan!




                    DEMI LOVATO FEAT.JONAS BROTHERS - ON THE LINE



                                 DEMI LOVATO - GET BACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0