DAGENS TIPS



Ja, jag vet dagens tips har försvunnit men tänkte det är dags att börja så jag
tipsar CAMP ROCK idag på Kanal 5 , kl. 17.35. (sett den 5 gånger nu,
Jag verkligen avgudar denna film, en av min favorit filmer helt seriöst.
Jag älskar ju dans/musik/kärleks - filmer. Så som step up , HSM filmerna & ja
 CAMP ROCK. Den är sen 2007 tror jag och släpptes i Juni detta året. För det kan man
se på JONAS BROTHERS - kevin har rakt hår, det va typ förra hösten han hade det.
Och 2:an kommer 2009 , gissa vem som är super glad?
Favorit bandet + Demi Lovato som jag verkligen ryster av , ja inte bara ryser utan..ryser rehjält
Då sista scenen då hon sjunger - This is me.

UPDATE : Jag trodde den hade publicerats förlåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0