EMA TODAY

yes it's EMA TODAY, oh det rimmade ju! Okej måste nog ta och säga att jag har fått V.I.P biljetter till Väla och det är kl. 20.30 och EMA börjar 21.00 , så jag får komma hem vid halv, hoppas jag inte missar något. Men gur jag är nervös herregud, om JONAS BROTHERS VINNER "BEST NEW ACT". SÅ DÖR -DÖR-DÖR -JAG. Jag kommer gråta och skirka så som jag gjorde när Manchester United spelade. Gud. Men ska försöka komma hem så snabbt som möjligt. För jag akn inte fatta att dem är typ 1-2 timmar ifrån mig. Asså, tänk dig. Men vill se dem live du vet, åh den känslan. Gud men nu till saken: Dessa röstade jag på:
Mina favoriter som blev nominerade.




JONAS BROTHERS NOMINERADE I "BEST NEW ACT".
ja vad ska jag säga, dem är bäst. Dem har hjälpt mig
genom den svåra tiden och jag har glömt det tack vare dem
tack vare dessa underbara låtar, speciellt
A Little Bit Longer
som går rakt in i hjärtat. Och jag vore super glad om de
uppträde med
A Little Bit Longer eller Burnin' up.
Men ni vinner detta killar. jag tror på er. LOVE.




CHRIS BROWN  NOMINERAD I "ULTIMATE URBAN"
hoppas på honom också , min favoritlåt är hans
with you. Alltså den låten är helt... och hans röst ocksp
Han är en av mina favoritmanliga aritster.



RIHANNA NOMINERAD I "ACT OF 2008".
Och jag håller med totalt, alla coola låtar genom
2008 har varit så bra. Hon e coolast av dem alla.
GO-RIHANNA-GO RIHANNA



LEONA LEWIS NOMINERAD I "ALBUM OF THE YEAR".
åH, Leona är fantastisk , hennes fina röst påminner
mig om Mariah Carey (favo). Jag ryser när jag hör henne
och hennes album var ritkigt bra lyssnade på den i
början av året. Hon är bra, vacker och lyssna på
hennes fina låt : Forgive me, lite annorlunda änn vad
hon brukar sjunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0