GRATTIS PAPPA

hej , har inte haft tid alls. Men idag är det min pappas födelsedag grattis bästaste pappa.! älskar dig över allt annat
Vaknade vid 9 tiden stack köpte bullar gjorde en fin frukost och så väckte vi honom  så åt vi tillsammans
sen stack vi till Procivitas , och såg hur allt var. Det var fint där faktiskt , och mycket intressant inom ekonimin.
Så nu är jag hemma , ska softa min mamma är i Stockholm. Och kommer hem imorgon, så vi får se vad som händer ska bara ta det lugnt med lite plugg. Men måste visa en sak till er:

Asså jag verkligen älskar denna låten...
Texten är så jävla bra den stämmer in så bra.
Så fint framträde och hennes röst ... i'm speachless.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0