HAHA

hejsan people. Igår va jag på familia, blev två vantar :) Det var bra att jag köpte det för att det snöade idag.
Åh kände hur ångesten kom. Då jag tänkte på tidningarna haha eftersomd et är jobbigt när det är slask och snö.
Men skola lektioner spanska prov + min redovisning av Heath Ledger gick väll bra. fyfan avd jag gillar honom starkt, det är sjukt nu efter att jag läst om honom började jag gilla honom som skådespelare , självklart min favorit. Har aldrig haft någon som jag tyckt är sjukt bra. Men han var verkligen, som jag skrev innan är det riktigt synd när sånt hemskt händer.
Jag blir så ledsen för alla kommer dö och det är ännu hemskare. Usch nej, ska plugga och sånt imorgon, har massa att göra + tidingarna. Men sånt e livet. Kollade även på idol, Robin borde åka, Anna är bra faktiskt rös på den första låten, men sen på ett sätt ville jag inte att Johan skulle åka fast jag tycker han  är urdålig. Så ledsen han såg ut, men hoppas Kevin vinner! Röstade även på han haha. Men va även och hälsade på farmor som han kommit från Grekland, känns better nu när hon är här och det är farfar med , tro mig, han älskade sverige. Men tänkte ta och se THE DARK KNIGHT. Sen imorgon vill jag se Brokeback Mountain, kommer inte ihåg den så bra. Men yes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0