I'M BACK FROM VÄLA

hejsan. School, kul på engelskan och idrotten inget mer om det. Nu är det helg snacka om skönt , veckorna bara går och går hela tiden det är sjukt hur snabbt allt går. Men så är det. Så efter skolan stack jag till väla med mamma , melin aoch jordanis (min kusin som heter samma som min bror yes). Melina skulle göra hål i öronen så hon gjorde det , blev jätte fint , sen gik vi runt lite i affärer sen körde mamma oss till MC på stattena, för att de skulle äta sen stack hon till maxi så länge och gissa vem som hälsar på mig? Jo, min titti  ahha snacka om överraksning hahah ses imorgon ju . Men satt där och åt pommes, och nu ska vi äta kvällsmat och min brotha from an another motha, yes he's here. Men har lust att spela wii men har inget batteri, not funny plus beställde mina efterlängtade UGGS som jag kikat på rätt så länge men strlk var alltid slut kommer i början av december. Skrev ju ett inlägg i augusti månad och har letat efter dem sen dess och här är en bild:

Viss e dom fina, 24 cm i skaft. på halens.se
längtar som in i att få ha dem eftersom jag
inte hittat några stövlar ännu. Conversen får
vila till nästa år. Finns i svart också och
de kostar endast 199 kr. Billigt? + 100 kr frakt(50)
och postavgrift(50) men ändå billigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0