IT'S HILARIOUS

hej. Idag var det skola hade sjukt svårt att gå upp. Men till slut gick jag upp gick till skolan ahde massa lektioner och kom hem softade med The Hills, sen gjorde läxan och tänkte ta och läsa min bok nu. Åh, + jag har städat mitt rum , sorterat tidingarna kastat kläder i tvätten allt e super fint  + MIN JONAS BORTHERS POSTER HÄNGER VID MIN SÄNG NU, lycka <3. Ska titta på dem när jag inte kan sova. nej skoja men asså det är sjukt att ett band kan göra en så glad som jag är varje gång jag lyssnar på musik, tittar på nya videor som denna:

This is so hilarious.(slutet) Jag lovar asså det är sjukt vad jag är
avensjuk på alla dessa tjejer som bor i USA som har det lättare
att skicka brev/ringa. ja det finns tjejer som ringer det är sjukt så att jag dör.
. Snacka om mycket brev. Men sen att jag blir nästan tårögd av Nicks röst.
Fyfan vad fin röst han har jisses. Jag blir rejält glad av den. + Då han sjunger
en tjejs låt , den lät bra och hans röst med det passade ihop. gud.
jag verkligen längtar tills de kommer till sverige då dör jag yes dör och gråta
kommer jag göra med fast av lycka. En dröm som kommer i uppfyllelse det är vad jag önskar mig.

Nick : Joe why are you weraring a helmet?
Joe: Why are you not wearing a helmet?
Kevin : Good point.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0