JONAS BROTHERS



             JONAS BROTHERS BOK FINNS UTE DEN 18 NOVEMBER
                    Finns att köpa på Jonasbrothersbook.com
snacka om att jag log igenom hela videon, det finns en känsla som jag
endast upplever när jag ser och hör dem, helt seriöst och jag vet inte vad
som gör mig mest glad, är det musiken i bakrunden dock en av (favvolåten)
eller är det dom? hahha klart båda. Jag är glad, they really make my day!

+ IDAG
matteprov VG- MVG, snacka om att jag inte kunde någonting , det va sjukt svårt
och matteläraren hade knappast gått igenom det, känner mig besviken helt seriöst.
Har alltid vatt förbered inför prov men nu , allt blev helt fel. Men iallfall blev glad för engelskan
på hörförståelsen fick jag Mvg och läs Vg, det var en överraskning, då jag har G i engelska.
Men studiedag imorgon , så skönt KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0