KEVIN BORG MÅSTE VINNA IDOL



Yes, Kevin Borg måste vinna idol. Har inte följt Idol från hela början men jag
kommer ihåg då jag hörde honom sjunga, jag packade tidningar sen så
när jag hörde det tänkte jag vem sjunger så jävla bra (jag som e svag för balader people)
går fram till tv:n och ser att det är en kille, tappar hakan och säger : Trodde det va en tjej som sjöng
och ja , för att säga att jag trodde det va en tjej betyder det ju att jag han va riktigt bra för
det är inte många killar som kan sjunga höga toner. Han kan inte prata så bra svenska heller
men för att vara i Sverige i 9 månader (och sjöng på svenska förra gången och det va sjukt bra)
, är det riktigt bra ska ni veta. Han måste vinna, han är en naturbegåvning.
Föresten detta är hans bästa framträdande och låtval hittils.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0