KVARTSAMTAL

skola idag då, olika lektioner inget speciellt. Men efter skolan kom jag hem plugga lite sen hämtade mamma mig och vi gick på kvartssamtal , allt gick good :) I'm a good girl. hihi. Men efter det kom jag hem pluggade matte , gjorde några tal sen nu kan jag alla glosor på spanskan. Som jag har prov i övermorgon. Men ska typ ta och bli förhörd på glosorna sen upp och träna lite efter det duscha och sist så blir det måla mina nails. btw, min farmor kommer imorgon , så ska nog hälsa på henne på kvällen. + jag är så förväntalgsfull på mina saker jag beställt , mina uggs som kommer i början av december sen mina saker från JB.. KISS


I miss summer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0