PLUGGDAG

hello. Vad händer idag då? Jo, plugg har nyss börjat räkna lite matte sen ska jag även göra:
x Spanska
x Svenska / läsa ut en bok idag
x titta på MIAMI INK.

Har väntat på maten i typ en timme nu , då min lillebror/föräldrar är i ängelholm just nu skulle köpa hem MC har käkat mc sen i fredags dock inte meny men ändå. De har vatt halmstad då min lillebror tävlade, men förlorade tack vare en cp domare. Men men gör inget, har delat ut tidingarna också i detta cp väder, inget kul. Är trött och imorgon så blir det att besöka skolor då jag inte vet vart jag ska? glömde loggboken i skolan smart va?.. Men ska även ladda ner musik idag , min älskade låt också Demi Lovato ft JB - on the line. älskar den riktigt mycket. <3 Men igår var det sjukt kul får berätta sen måste plugga nu. KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0