SÖNDAG

hej allihopa, jag vet jag har inte skrivit något och det är eftersom det har vatt fullt upp i helgen som ni ser skriver jag på svenska. Det är typ en månad sen jag har hållit på tycker det räcker nu. Saknar mitt svenska skrivade. So here we go:

Torsdag : Cyklade jag och min lillebror till mina kusiner va där en stund och år och lekte med min lilla kusin senare stack jag hem till henne först sen tog vi bussen ner till stan där vi gick runt i affärer och så sen fikade vi på espresso house, blev en chai till slut , satt där och snackade hela tiden om allt. Me like. Sen började tog vi bussen hem till henne gick hem till henne ett tag satt vi datan sen tog jag min buss hem. Nice dag.
Fredag : Vaknade vid 12 och mamma och pappa hade tatt ledigt så det blev en runda till Helsingör som vi bestämde oss för. Tog båten över och helslingör är en riktigt mysig stad. Gick runt i affärer och sånt , men blev ingen shopping för mig, dels för att det inte fanns något speciellt och för att jag inte vill spendera. Sen köpte vi och alla måste köpa det när man är i danmark och det e bakverk , vi köpte massa goda wienerbröd (?) och flätor. När vi kom tillbaka till Sverige (konsitgt att säga så) . Så har mamma tjatat så mycket omatt vi hela familjen måste till Ebbas Fik och testa deras goda hemmagjorde hamburgare och den var riktigt god , man får så mycket , potatis och allt. Så testa den den kanske kostar 99:- men det är det värt , varför käka på MC och köper meny för 69:- lägg liksom till 30 till så kommer det smaka godare. Jag lovar. Vi kom hem och pressade in oss våra goda bakverk. haha..
Lördag : Gick upp vid 11 eller något. Gick ut med tidingarna kom hem duschade sen skulle vi på födelsedagsfest hos mina kusiner i Munka. Riktigt roligt hade vi och vi såg en sjukt bra skräck film som va på Tv.3 tror den hette Never answer a call eller något liknade ngt med call.. ahha SKA KOLLA UPP DET JAG lovar.
Söndag: Tvingade mig upp vid 10 för att se JONAS BROTHERS- living the dream , men det visades typ 5 min, fuck åsså? Så jag såg Hannah Montana istället my favorite. Sen blev det frukost, och sen ahr jag bara degat framför denna datorn och gjort klar mitt hemprov. Så  jag ska visa er mina nya tröjor som jag lovat. : så nu kisses långt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0