BURNIN UP BOOK AND A TSHIRT

hejsan alla. Har inte haft tid, dagarna går snabbt och min farmor kommer om ca: två dagar. Yes, men idag var det skola, typ försov mig , fast inte med vilje dock utan mitt alarm var avstängt. Så kom pappa in och väckte mig vid 07.15 men jag somnade om och vaknade vid 07.45 , fick snabba mig och så blev det syslöjd , mentorstid, engelska som är riktigt kul och svenska sen idrott. Slutade inte sent alls. Sen blev det hemspråk, och efter det gick jag hem och så är jag klar med svenskan nu , ska ta och plugga spanska tills Desperate Housewifes börjar. Men en sak jag märkt är att jag har fått "sömnproblem",(hänt typ två -tre nätter i rad) riktigt störigt då jag lägger mig vid 10 - kvart över somnar inte förens 12 ? Och då är jag trött på morgonen. Störigt, vill kunna sova normalt men nej får hoppas på bättre sömn inatt. Räknar får och det funkar faktiskt brukar somna vid 20 får. haha. Men idag släpptes BUNRIN UP BOOKEN och gissa vem som har varit nervös och taggad idag?  Jo jag , kom typ springandes hem och typ väntade på att pappa skulle komma hem och så beställde vi både boken och en TSHIRT, så sjukt fin ( A little bit longer). Som Nick Jonas designat så skriver han :

Dear fans thanks for all the love and support , you guys rock (sen signatur.)
Och fick ett sådant mail , som jag blev glad över
Thanks for purchasing your Jonas Brothers merchandise. And a big thanks (especially from Nick) for your D-Collection purchase. The D-Collection was created by Nick for his fans to have access to merchandise items that have a special meaning to him. When fans purchase these items the net profits support The Change for the Children Foundation which will fund causes related to diabetes and other important children's charities.

Vet ni jag gillar att köpa grejer och vet att en del av mina pengar kommer gå till "välgörenhet ex"
eller till fattiga barn , jag gillar att hjälpa folk och det känns bra att veta att man kan hjälpa genom sådana saker.
Ex när jag köpte mina tröjor som var designade av Rihanna by H&M och Timbaland by H&M och 25% av pengarna gick till AIDS eller att jag stöder rosabandet. Det är sådan som jag tycker är viktigt och alla som kan skulle kunna hjälpa folk.
Samma sak är det med denna tshirten jag gick igenom alla grejer men fastande just för denna tshirten och läste att vissa pengar kommer gå till
Change for The Children Foundation då tänkte jag jag vill ha denna. Nick som har designat den, favorit låten är med på trycket en viss del av penagrna går till något bra. Denna gång hjälper jag barn med diabetes, för jag vet hur mycket jag gråtit över när Nick berättat hur tufft det var.

Här är tröjan:


Här är min lovley book :



kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0