BARACK OBAMA FOR PRESIDENT

hejsan, har pluggat lite matte och just nu softar jag. Jag är rätt trött.  Sov inte så mycket inatt, men det beror på att jag är van vid att lägga mig vid 1 varje kväll, får skylla mig själv :). 

Men tänkte ta och prata lite om politik, jag är inte så insatt i politik men USA: valet är extremt intressant. Och jag måste säga att sen första gången jag hörde om Barack Obama, (några månader sedan). Tänkte jag direkt att han måste vinna!
Jag tycker att han är en duktig och en framåtriktad person som vill Usa:s bästa, han vill stoppa kriget i Irak, något som McCain inte vill. Han bryr sig verkligen. Han kommer va den första presidenten svarta presidenten han kommer bli en legend i framtiden som Matrin Luther King som dock inte va president. Och jag hoppas på att han vinner valet, han e ung, han e målmedveten , han e rolig och han vet vad han vill.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0