KOLLA FILM

hello, ny design :) tack sabina. Ville ha en liten ändring förståss haha! Men vill helst ha en snygg header men känner ingen som kan fixa en sådan till mig. Men iallfall
igår: Var jag först på kalas hos Anna som fyllde tre år, alla skrek och gapade. Men mycket mysigt och träffade även titti som kom haha. Men efter det skulle vi till Lisas "fest" på mezo, så vi snabbade oss hem så kul , haha hon fick ont i höften så vi stannade 24/7 typ haha. Men framme bytte jag kläder och skor sen sprang vi tillbaka då Semra kördes oss till Mezo och där stod alla sura för vi va sena. Men mycket trevligt snack och så tog bussen hem , och typ yrade på bussen om titti och jag skulle hoppa av eller inte haha. Men sen sprang vi ut i sista minut och stack till becki  och blev körd hem. Thank you.
Kom hem ville se The Dark Knight men ingen ville se så vi sog Johan Glans tour of skåne så torr han är. Nej Björn äger fortfarande. ahhaa somnade vid 3 haha ( såg parmalentet idag också så kul dog av björn ahha)
idag: vakande vid 12 köpte bullar vid 1 gick ut med tidingarna vid 3 kom hem pluggade, åt spagetti m. köttfärssåssssssss. gott. Sen pluggat lite nu , gjorde matten ville typ inte sluta räkna det va kul haha men tvingade mig :) Ska se en film nu med Selena Gomez, så vacker hon är. Pappa bara igår : Har laddat ner en "effi- film" . jag bara vaaa?? vilken? sen ser jag att det är hon jag bara det är Selena Gomez ju , han bara: ? , det va kul. Men den är ny och alla flabba för vi satte på den lite så snackade ngn tyska , jag bara va e detta för film. Men den är ny och verkar bra , för jag gillar inte den serien hon är med på på DC. :)




Och här är denna fina bild som jag diggar mucho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0