FUNNY MOMENTS

okej nu dog jag , bokstavligen dog.. dem är så roliga speciellt JOE. gud.




Denna är sjukt rolig, synd att man inte ser när Joe ramlar , hittar inte den videon
jag såg då man ser allt. Så sjukt roliga asså,  här ser man verkligen hur det är.
Joe är galen och rolig, så kul att titta på , hans skämt , när han försöker rappa
(då menar jag inte på denna videon , över huvudtaget) , hans komentarer.
Sen är Kevin,  mer normal , typ , rolig ibland, alltid snäll , ah dog av hans komentar
då han blåste på den "pipan", sen undrade hur många som blåst den".. dog.sen
Nick är ju otrolig mogen ,haha, sitter/står där med sin Cola Light , som han är beroende av, dricker typ innan
konserter, :) Det är så kul att gilla dem för mer än bara musiken,  för det hade vatt
sjukt tråkigt om någon du gilla hade typ torr humor eller ja typ visade aldrig sitt riktiga "jag "
men ska kolla film nu kiss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0