HEATH LEDGER

Ska redovisa om Heath Ledger imorgon. Hoppas allt gå bra. Jag var aldrig ett fan innan
hans namn var inte så känt i mina öron. Men efter att jag sett "The Dark Knight" . Älskade jag honom
och om jag ska vara ärlig blev jag nästan tårögd av en intervju jag såg. Det är så synd, när folk dör.
Jag vet hur det känns och för mig är det svårt att se tillbaka i tiden typ på videor som denna jag gråter alltid.
Det är så synd fast jag inte kände honom , blir jag ledsen ändån. Kan inte fatta att han är död helt ärligt.
. Har lixom gråten i halsen , varför dog han ,? han var och ÄR helt klart bästa manliga skådelspelaren
som funnits på denna jord. R.I.P Heath Ledger. Plus tycker jag att han ser jätte bra ut i filmen och han
såg "sunkigare" ut i intervjuer. Hans motspelare i filmen var hans bästa vän och tjejen han blev gift med
gifte han sig på riktigt med också.

Helt klart bästa filmerna. Brokeback Mountain som är en riktigt bra film
och "The Dark Knight" HELT sjukt , har inga ord. Den rollen slår allt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0