SHE BROKE HIS HEART




This is a new about Nick Jonas and Miley Cyrus
she broke his heart and that's so rude.
I didn't like it at all! She would know better..
But he's so good , so lovely , love you.!


Sedan Miley Cyrus skrivit låten "7 things I hate about you"om hur expojkvännen Nick Jonas krossat hennes hjärta på sju olika sätt är relationen mellan de två unga stjärnorna ansträngd. Nu talar den yngsta Jonas-brorsan ut om sin stora besvikelse över sångerskans omtalade "hatlåt".
 
- Miley gjorde mig verkligen besviken. Jag tycker inte att det är rätt att hon försökte hoppa på mig offentligt. Hennes låt och beteende gjorde mig verkligen ledsen. Vi lovade varandra att inte säga något till någon om vår kärlek, säger han till tyska tidningen Bravo.

- Förhållandet skulle vara en grej mellan henne och mig som inte involverade någon annan. Ingen skulle någonsin få reda på det. Och nu det här... Jag trodde aldrig att hon skulle göra något sånt här. Lyckligtvis hjälpte mina bröder Kevin och Joe mig igenom allt.

Trots detta hävdar Nick att han fortfarande jobbar på att fortsätta vara kompis med Miley.

- Vår relation är okej, varken mer eller mindre. Jag försöker vara vän med henne. Hon är viktig för mig trots uppbrottet. Vi har ett band. Jag vill inte ge upp det. Jag vill bara att vi ska komma bra överens igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0