SUN-DAY

amen hejsan , har typ inte orkar /haft tid att blogga, så ja helgen har gått snabbt , såg  CAMP ROCK i fredags(igen) , lika bra som alltid :) - lovelovelovelovevloveit. Ja sen gick jag upp tidigt och såg bakom kulisserna på Camp Rock. Typ inget liv , men sen visade live i London och så grät jag där igen när dom sjöng "when you look me in the eyes"loveloveloveit, typ inget liv. Sen så har jag även pluggat inför SO och NO provet , yepp , inget liv. Okej får typ sluta nu med inget liv, det e skoj för er som inte fattar , ahr tråkigt. Men fått ny d-a-t-o-r inte d-a-t-a-s-k-ä-r-m , och den äger för fullt! Nu kan jag äntligen ladda upp bilder och så går det inte segt den e jävligt tyst också , jag tackar pappa! ÅHH,, blev jätte glad , :)
Men imorgon e det studiedag, ska studera, slappa hemma ganska skönt. Ska nog se en film idag blir nog STEP UP 2
har inte 1:( , gillar den bättre , speciellt den scenen. Då hon säger catch me.. ååh dör. Men japp  ska nog ta och duscka nu, seya.



 Love you guys, and I swear I will do it forever
Denna bild pryder min fina bakrund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0