EFFI TIPSAR : SALTVATTENS SPRAY & MOUSSE

hello, är nyduschad nu men inte klar änn, måste klippa och måla naglarna sen ska vi på middag hos kusinerna.
Kom på en grej nyss , och tänkte tipsa er om två produkter jag använder & tycker är jättebra.



Så här ser flaskan ut , dålig bild tog den från google.
Men iallfall eftersom mitt hår är lite halvlockigt så använder
jag denna produkt och får fram mina "lockar". Innan såg
mitt hår ut som "trollhår" dvs. tovigt & ja, och det var därför jag plattade det
nästan varje dag. Men tack vare denna produkt kan jag
slippa platta och ha det halvlockigt ! Jag rekomenderar den
starkt , Vet inte  hur mcyket den kostar , men den är inte dyr
under 50 lappen !



Ännu en dålig blid! Men det är PROFFS OCEAN MIST (volym max)
Det är en salvattens spray som jag använder varje gång jag duschar.
Och det ända jag gör är att jag skakar den, sprutar i håret sen kammar
igenom så att det typ "sätter" sig sen låter jag det självtorka.
Väldigt bra produkt som ger volymoch glans.
 Denna rekomnederar jag också för er som vill ha
volym i ert hår köp den , KOSTAR BARA 39.50 :-
Finns bla på H&M

Så för er som vill ha ett hår som både får fram era lockar & ger volym och glans.
Gör som mig börja med saltvattensprayen och sen med moussen. Låt det
självtorka och så får ni ett VÄLDIGT fint hår.

Shit detta kändes som värsta reklamen haha.. ha det bra vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0