FÖRSTA SEPTEMBER

amen hejsan.
igår var  gudmor /far och anna på besök vi grillade och sen kom sabina , och då va vi ute och lekte med anna & det var kul, senare mot kvällen tittade vi på  lite gamla filmer från när jag avr yngre & sen SHAN the man, blattefierad , han e bäst helt enkelt. Men senare gick vi och la oss vid 12 men snackade till typ ett , det var riktigt kul att snacka så.. hahah,.. Sen somnade vi och vaknade vid 6 tiden fixade oss och åt sen stack vi till filborna där vi badade med , fick typ ha flytväst , dyka och ta upp en gubbe, riktigt roligt faktiskt , sen softade vi till typ sjukt länge duschade bastade och sånt sen hem till mig och så satt vi där med kanelbullar & mjölk. Sen vid typ 20 i 11 så stack vi till skolan och ahde två lektioner & sen stack jag hem , och somnade vid tre till 6 ,fattar ni hur trött jag avr och fortfranade är, vakna av att jag var kissig, typiskt:/. Men  sen kollade jag lite på tv, 2 1/2 men & nu ska jag lägga mig e trött fortfarande , fuck åsså.. vill se satc , fast palalr inte lägga mig sent igen, har sakant det ..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0