GODNATT..

godnatt .. tänkte lägga upp en video men hinner nog inte det för jg måste lägga mig, imorgon slutar jag 15.30 och vid 16.30 ska jag följa med mamma till väla ! Sen blir det spanska plugg, fast jag kan glosorna mer får jag veta imorgon. Nu ska jag somna till mina älsklingar Jonas Brothers, och det jag ville visa er kan jag säga nu , när Nick säger att han hade aldrig anat att hans story skulle påverka andra ,och ja det är sant den har påverkat mig, för så fort jag tittar på videonrna där han snackar om sin diabetes får jag så jävla ont i hjärtat och magen (och så blir jag tårögd eller så gråter jag , en underbar människa). Deras musik och hans tal har påverkat mig och gjort så att jag inte tänker på det som hände för ett tag sen, och jag tackar för ni är det bästa som finns , jag säger det helhjärtat ni betyder väldigt mycket, ni har verkligen hjälpt mig.
Many kisses from me.

 & så får jag nog se camp rock imorgon eller på fredag.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0