GRATTIS MAMMA!

amen, sorry
har haft sjukt mycket att göra, & ville bara säga en sak:
GRATTIS MAMMA <3 yes hon fyller år idag !
så jag var nere i stan igår och köpte present till henne, blev en mröklila tunika och ett halsband + ett coolt kort  & blommor ,
& sen hade vi en annan present till henne också, hon ska nämligen tatuera sig, hon blev glad !:) Min pappa hade gjort det så coolt på ett papper och så stog det typ: grattis älskling , barnen övertalade mig till detta , vänd på pappret , sen var det en bild på mamma och en tatuering. Grymt ! Och så hade(har) vi gäster idag , åt tårta och sånt. Så ska nog lägga mig snart e trött haha, men på lördag ska vi äta ute på CANTINA, nere i stan , mexikansk mat för er som inte vet, det är jätte gott gå dit och ät med era familjer!
& just det pappa kom och hämtade mig och vi begav oss mot Rita , där jag klipper mig, Blev riktigt nöjd asså , det blev samma längd hon tog sjukt lite och så e det tunnare & fräschare ! Riktigt skönt slipper jag mitt stora hår. Men noppade även ögonbrynen och det blev så bra & fina ! Så nu känner man sig fin.
Tror jag ska ut med tidingarna imorgon , efter skolan hoppas det inte är mycket nu. KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0