GRATTIS NICK JONAS SOM FYLLDE ÅR DEN 16 SEPTEMBER

amen hejsan, förlåt för dålig uppdatering jag har faktiskt prao just nu så det blir inte mycket bloggande !
Men en sak glömde jag blogga om att min älskling Nick Jonas fyllde 16 år för två dagar sen , dvs den 16 september
och GRATTIS I EFTERSKOTT , jag älskar dig & er grupp världens bästa grupp, jag älskar era låtar verkligen och när ni uppträder, WOW! Jag säger bara en sak när ni ska turnera nästa sommar som ni ska, så ska ni komma till eurpoa så säger jag då hejdå till helsingborg och tjena till stockholm, och ja jag hoppas ni kommer till GLOBEN , för fan jag kommer DÖÖÖ! HELT ÄRLIGT. DÖ.DÖ.DÖ.DÖ.DÖ , så mycket älskar jag er, helt sjukt, egentligen vet inte vad det e med mig men , låt oss skratta istället ahha! men ska tittA TV NU , ses.


och så går det fucking inte att ladda upp, åååååååååååååååhh,, blir så sur nu , fötlåt att jag svär och sånt men
sånt gör mig riktigt förbannad!.. iallfall.. love you med eller utan bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0