hemma från ullared



                                            Jonas Brothers -  Burnin' up
Och för er som inte fattar vad Joe sjunger han säger : I'm hot,  your cold , you go around like you know who i am but you don't.. så klockrent , haha gillar den biten jätte mycket sätter på den om och om igen sen, säger min mamma: effi hur många gånger har du inte hört det ? ahhaha 10 typ. sa jag igår.  :P
Ännu en låt , jag e besatt av dom , normalt ? Ja Visst !. Men jag skojar inte , när jag vaknar tänker jag
på dom , nej det e  sant låtaran sitter  fast och min hjärna vill höra dom så jag sätter på dtan och njuter,
Gud, jag som aldrig trodde jag skulle gilla ett band, fast dom sjunger pop/rock (ingen rockmänniska)
men det funkar! Ilove it. + har för mig en idé nu , om min marylin monroe tavla den e helig, love her
 men har tänkt att köpa en tavla på Jonas brothers , ja ni hörde rätt,  eller typ på nick sen Je och kevin i bakrunden
Ni tröttnar säkert på mig , JONAS hit & jonas dit , yes. Men det får ni stå ut med , missa inte CAMP ROCK på disney channel den 3:dje oktober (deras film) för er som inte visste e dom skådespelareåsså. Sen kommer programet J.O.N.A.S också inom kort och 2009 så e det CAMP ROCK 2.
haha nej men denna låten e härlig , speciellt joes röst här , från början äger han sättet han rör på sig och så.
Mycket bra + videon e bra, ska ladda ner lite musik nu (deras skiva så klart) och sen typ färga mammas hår
och tona mitt eget, i ja vilken färg säger jag inte. Men va på ullared idag hämtade , köpte 13 PAR STRUMPOR (!) en
smyckesängare (en hand) och toning. Japp hittar inte mycket där e där för skojas skull. Men vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0