JONAS BROTHERS



                      Demi Lovato  ft Jonas Brothers - this is me & i gotta find you
                       ( två låtar i ett) & Joe kommer verkligen bli en underbar pappa ! :)
                       Jag får värsta rysningarna när Demi sjunger , underbart !




                                             Joe Jonas - I Gotta Find You
                                       Underbar låt , han e så jävla bra ,
                                      men han kan tyvärr inte klå sin bror
                                                       enligt mig.

                                             Låtarna är från CAMP ROCK
                                Och ni skulle sett Joes kropp , omg säger jag
                               såg den på bild , men det är ingenting jämnfört
                                     med en klar "bild" från CAMP ROCK
                                                            SNYGGING !
                                           Just nu pluggar jag matte seya!


UPDATE: Här har ni den .. sexy eller?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0