JONAS BROTHERS



                         Jonas Brothers - when you look me in the eyes
När jag hör denna låten så älskar jag dom mer och mer för verje gång.
denna sången är min favorit bland deras låtar , dom e helt fantastiska
Kolla när dom ska uppträda, helt underbart  och en sak till kolla
bara Nick Jonas ser ni så söt han är , när han snacka med publiken och allt
det där ÅH, hans röste  så fin både när han sjunger och när han pratar
, fyfan jag skrek till , så jävla sött !  & en sak till , visste ni att alla brödrarna
är oskuld och väntar  tills de gifter sig ?, hur sött är inte det? Det antyder iallfall att dom tror
på kärlek och inte ligger med vem som helst ! MÅNGA PUSSAR TILL ER KILLAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0