NICK JONAS



Här berättar Nick om när han fick diabetes , tappade 15 pounds (6 kilo på två veckor) , drack mycket vatten
och fyfan vad jag grät när jag såg detta, det är så synd asså ! och jag gråter
fortfarande för fyan , det är så synd när sånt händer men jag måste bara att han
är en underbar och stark människa som berättar detta, Jag är nästan mållös
gud vilken människa , jag älskar honom verkligen.
Till och med ni som inte "gillar" honom kommer gråta.



                                               Jonas Brothers - A little bit longer

Denna låten är så jävla bra, den får mig att gråta han sjunger själv här, det handlar om honom
att han kommer bli bra och så , gud asså! Och sen när fansen skriker "DON'T BE SAD NICK, WE LOVE YOU"
Då , herregud fyfan, blir så ledsen nu för detta, hade gjort vad som för att bara krama honom nu , stackarn.
ÅÅÅÅÅh, sen när han snackar med fansen , helt underbar människa, han är så speciell den killen , en som bryr sig
Han äger så jävla mycket , hela publiken åsså. En talangfull människa, med en röst som dödar speciellt när han sjunger : "A little bit longer ..and i'd be fine" & det sägs att Nick grät , det får mig gråta ännu mer..

Här e texten : den får mig att gråta det är så synd om han, och jag hade bölat om jag hade vatt där,..

Got the news today
Doctor said I had to stay
A little bit longer and I’d be fine
When I thought it’d all be done
When I thought it’d all been said
A little bit longer and I’ll be fine

But you don’t know what you got ’til it’s gone
And you don’t know what it’s like to feel so low
And every time you smile or laugh you glow
You don’t even know, no, no.
You don’t even know.

All this time goes by
Still no reason why
A little bit longer and I’ll be fine.
Waiting on a cure
None of them are sure
A little bit longer and I’ll be fine

But you don’t know what you got ’til it’s gone
You don’t know what it’s like to feel so low.
And every time you smile or laugh you glow
You don’t even know, no, no.
You don’t even know, no, no.
You don’t even know, no.

But you don’t know what you got ’til it’s gone.
And you don’t know what it’s like to feel so low, yeah!
And every time you smile or laugh you glow
You don’t even know!
Yeah!

So I’ll wait ’til kingdom come.
All the highs and lows are gone.
A little bit longer and I’ll be fine.
I’ll be fine


Kommentarer
Postat av: sabina

My gosh andas liiiiite ;) haha

2008-09-20 @ 18:39:03
Postat av: Anonym

jag andas , så va inte orolig !

2008-09-20 @ 21:57:14
Postat av: Anonym

OH, du har verkligen rätt. Man typ blir helt sån.. eh kommer itnepå ngt ord, men kanske ledsen för hans skull, han är så söt och fin!! ohhhh.. hahaha! Alltså har börjat älska dom sen sommras, skitt kända i libanon alltså. Sedan så är det den sången jag hela tiden försökt förklara till dig som var bäst, älskar hans röst och den äger ut alla!

2008-10-04 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0