SKOLA

amen hejsan , idag har det vatt skola som sagt massa jobbiga lektioner , ville inte upp idag alls men var tvungen. Så efter skolan så kom jag hem softa framför tv:n tittade på MAD (grekiska mtv). Som handlade om Madonna och så riktigt kul och även när dom filmade musikvideon 4 MINUTES. Riktigt coolt, sen hoppades jag på att en låt av Jonas Brothers ska komma upp och vad tror ni kom upp efter Madonna ? JA Burnin' up , gud vilken tur man kan ha? hahha. Nej men har bara softat fast jag borde plugga lite matte & spanska , fast pluggade igår , så jag kan alla glosor till provet som vi ska ha på fredag. Ja men matten e lite svår just nu , känner mig inte fullt säker . Men men , pappa laddade ner CAMP ROCK , så tänkte se den nu blir nog en halvtimmes pluggande sen MÅSTE jag se den , orkar inte vänta tills den TREDJE OKTOBER.

Lika bra och ta dagens tips nu ?
CAMP ROCK PÅ DISNEY CHANNEL kl. 19.00 3 oktober.

btw : hade en dröm (för två dagar sen) , men tror inte jag vill berätta den , den e lite skämmig.
Men skitsamma det var mörkt ute och typ jag och någon gick brevid varandra och snackade (tror det va sabina)
men kan inte komma på vem , men sen så ser jag JOE komma förbi mig och typ rör min hand när han går förbi sen
helt plötsligt så kramar jag om honom och lutar mitt huvud mot hand bröst.  Sen tittar jag upp och våra ögon möts och så kysser han mig och fyfan vad bra det var , he was e good kisser, synd att det var en dröm  , skulle fan i mig inte haft något emot det fast jag hellre skulle velat att det var NICK. Men ja det var det men så ni vet så kysste jag NICK också samma kväll på scenen , men kommer inte ihåg hur det kändes så lycky girl som får kyssa Joe OM DET NU STÄMMER..:p KISSES


och så går det inte att ladda upp bilder, fuck denna data.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0