SOFT

hejsan, ahr inte skrivit så mycket på sistonde , det har blivit mest videor . Men ja idag var det skola och så hade jag först HK , bakade kakor sen hade jag matteprov ochh jag tror det gick bra ! Men nu efter skolan har jag softat hemma , Lyssnat på musik , ja musik betyder mycket för mig since i was little. Men ville tipsa er om några nya låtar :

Leona Lewis - forgive me (äntligen nya låtar av henne , hon e en av mina favoritartiser , kom ut med sitt första album i början av året och det var super bra men nu kör hon pop (denna låten iallfall), förra var lite lugnare.
Birtney Spears - Alla nya låtar e sjukt bra , jag e så glad att hon är tbx , har verkligen älskat hennes musik sen jag var liten hon va min förebild & just nu när hon har bättrats e hon det nu också.
Pussycatdolls - Bottle POP FT FERGIE - Vad sägs , visst e dom den bästa tjejgruppen?

Sen blir det hanna montana & 2 1/2 men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0