A LITTLE BIT LONGER

Alla vet att jag avgudar denna låten, denna låten betyder allt för mig. En grupp har gjort en cover på låten, och jag tycker de lät väldigt fint, men inte bättre än orginalet, Nick gör den bättre, ingen kommer kunan göra den bättre, så är det med orginal låtar ellerhur?. Många fans blev upprörda av att det tog låten utan tillstånd. Och så här skrev en tjej och jag tycker hon har så jävla rätt.

Nick made this song for his personal use. It doesnt seem real when you guys sing it. Theres no..no carisma. No spark. Nicks version makes people relize thats you dont know what you have until its gone and it teaches you to never give up. I love his song. Every time i hear it, it gives me chills. His version means something to millions of teenage girls. Your verison is great but there was no point. Nick's had a real meaning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0