DEMI AND JB

En ny låt som jag letat efter väldigt länge när jag hörde henne sjunga den med JB, den är riktigt bra!. I den här videon ser vi lite hur det ser ut i studion. Den skivan var väldigt bra, Jonas Brothers och Demi = skit bra musik och jag tycker inte hon ska byta genre alls, pop /rock passar henne så jävla bra.

Som jag nämnde förut har hon tänkt att byta genre till sin nästa skiva som hon jobbar med nu, hon har tänkt sjunga SOUL, bra musik men jag tycker hon har en sådan röst som passar bättre in i pop/rocken där man verkligen hör hennes höga toner. Vi får väl se, det är verkligen jätte trist att hon inte kommer sjunga pop/rock mer men artister måste väl utveckla sig inom musiken, en ny single som heter : Behind Enemy Lines (ex: på generet Soul/Blues)

Video från Studion : typ dör när Kevin pussar henne, så gullig! Man kan
tro att Demi och JB är syskon.



Behind Enemy Lines (full song)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0