Give Love A Try

Nu är jag hemma efter att jag varit på grekiska föreningen, eftersom  det är grekisk påsk, firat det, men inna dess gick jag och Lisa ut eftersom min vän Titti inte hade kommit, vi gick ända ner till Gröningen och sen tillbaka, det var verkligen skönt att gå så långt. Men kom tillbaka och va med Titti, vi satt och flabba och hade allmänt kul. Nu kollar jag på Filip och Fredriks nya program, jag älskar dem två! Riktigt sköna killar ! Imorgon blir det stan med Lisa.

Jag är verkligen kär i denna låten - Det är meningen att denna kille ska sjunga kärlekslåtar.
Älskar när han sjunger :

I,Just a face you never notice,
I,Just trying to be honest with myself,
with you,with the world.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0