GLADPÅSK !

GLAD PÅSK!

I
dag firade vi påsk. Ja på morgonen va jag på väla och strossa rundor, köpte ett par klackar som skulle vara så perfekta inför imorgon men gissa dem vad för stora till och med med sula .. och dubbelsula.. :( sucks. Så om dem kommer in i 36 ska jag köpa dem annars lämnar jag tillbaka och köper något annat fint. Yes kom hem och alla kusiner var på plats och städade och damsugade och fixade, sen åt vi grillat och hade det mys. Imorgon är det fest i Åstorp.. + så är skorna hundra gånger snyggare i verkligheten.. ser inte så snygga ut på bild.

Vissa säger att diamanter är en tjejs bästavän men jag säger att skor är en tjejs bästavän, mitt hjärta slår 1000 slag mer än vad det ska när jag hittar ett par skor, ett par perfekta skor.



Kommentarer
Postat av: MIMMI

Har du msn? ;)

2009-04-12 @ 11:00:05
URL: http://passionforfashion.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0