HAIRHAIRHAIRHAIR

Selena kommer släppa ny skiva, hon håller på och skriver nu.Jag älskar verkligen Demi Lovato, Miley Cyrus och Taylor Swift för deras underbara musik, och det ska bli intressant att höra Selena Gomez musik, henne avgudar jag pga hennes skådespeleri, speciellt i filmen A Cinderella Story. Hon har själv sagt att det kommer vara, rockigt så man blir glad av musken! Låter nice, nu ska jag ut och springa en runda sen, duscha sen Manchester United - Arsenal BIG GAME som redan börjat, men skit samma.

I Love Demis new hair and color, ska nog klippa likadan lugg som henne, min lugg just nu är katastrof och lär inte växa jämnt till hösten heller. Det blir nog en klippning innan sommaren och en färgning i ljusbrunt med ljusa slingor. HOTHOT.

 
beauty




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0