KISS ME THRU THE PHONE

hello , en underbart rolig dag. Vi har så kul i skolan och jag vill verkligen inte sluta skolan , lämna vår klass. Vi har så kul vi skrattar varje sekund alltså. Men min älskling Titti var i skolan idag och va med på So lektionen, vi stack ner till datasalen och hängde där, har även dammat av hela huset tänkte blogga lite sen så ska jag plugga och ut och springa vid 7 tiden.

På morgonen så kolla jag på THE VOICE, och så kom den här underbara låten som jag knarkar ihjäl mig, har hört den innan men visste inte vem som sjöng och gissa? Det är Soulja Boy och Sammie - Kiss Me Thru The Phone , den är så jävla bra, jag älskar den verkligen - älskar Soulja Boy  han är en  grym rappare, sen Sammie har jag aldrig hört talas om men han har en sjukt fin röst iallfall , så jävla bra match  -  denna låten är en stor anledning till att jag lyssnar på R&B, älskar sånna typer av låtar.
BTW: Har ni lagt märke till Soulja Boys haka? Det är sån rumphaka, tycker det är så jävla fint, har alltid haft en liten småförälskelse i sånna hakor. .

Soulja Boy ft Sammie - Kiss Me Thru The Phone


Kommentarer
Postat av: Madde

älskar den låten och JB

2009-04-16 @ 18:07:03
URL: http://.com
Postat av: effi

Vad roligt :) Den är jätte bra!

2009-04-16 @ 18:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0