LIL WAYNE

wtf is this? Detta är katastrof..

Det värsta jag vet är när artister inte låter lika bra live som i studion - Lil Wayne är en av dem. Jag hörde denna låten "Prom Queen" idag på MTV, tycker den är bra faktiskt! Och han har även släppt en nytt rock album den 6 april 2009 heter: Rebirth.
Jag har aldrig varit så förtjust i Lil Wayne som rappare tyckt att han vatt helt okej, men ibland när jag hör vissa låtar undrar jag om han ens kan rappa.. Videon under är ett bevis kanske..Men på något sätt tycker jag han är så himla cool när han är rockig. Passar han grymt bra!.. HAHHAA.. nu undrar jag själv om jag diggar han eller inte- vi säger båda två!.

Versionen i studion låter bra, men inte detta: Nästan så att man skäms.



Jag hör en stor skillnad iallfall.. Så grym video - älskar början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0